close

Hulp nodig?

Wij staan u bij van begin tot einde van uw aankoop.

CONTACTEER ONS

+32(0)59/70 78 23

Aansprakelijkheid

  • Wij zijn verantwoordelijk voor elk gebrek dat bestaat en ontstaat bij de aflevering van de meubelen.
  • Als je bij de levering zichtbare gebreken vaststelt, moeten die uitdrukkelijk vermeld worden op de leveringsnota. Onze medewerkers nemen foto’s en maken een dossier op voor de dienst na verkoop en de fabrikant. De verkoper bij wie je het meubel hebt gekocht, behartigt jouw dossier en blijft jouw aanspreekpunt tot er een oplossing wordt geboden.
  • Toonzaalmodellen worden gekocht en aanvaard in de staat waarin ze zich bevinden.

Hoe zit het met de garantie?

In geval van gebrek wordt volgende garantie gegeven :

Als er bij normaal gebruik van het meubel een aantoonbaar gebrek blijkt te zijn heb je als koper gedurende de eerste 2 jaar na de levering het recht het meubel door de verkoper te laten herstellen of te laten vervangen door een identiek meubel. Het herstellen, afhalen en terugbrengen gebeurt op kosten van de verkoper.
Gedurende het derde jaar na de levering geldt dezelfde waarborgregeling, maar betaalt de koper 50% van alle kosten.