close

Hulp nodig?

Wij staan u bij van begin tot einde van uw aankoop.

CONTACTEER ONS

+32(0)59/70 78 23

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

De exacte leveringsdatum kennen we niet. Wij baseren ons op de orderbevestiging van de fabrikant die een bepaalde levertermijn vooropstelt. Die levertermijn geldt als richtlijn. Van zodra jouw bestelling beschikbaar is, word je op de hoogte gebracht via sms. Op dat moment mag je ons contacteren om een afspraak in te plannen. 

Wat kan IK als klant doen om te helpen ?

  • Plaats maken : je helpt ons en jezelf als je de plaats waar het nieuwe meubel komt vooraf vrijmaakt. Dan kunnen we het meubelstuk meteen op de juiste plaats presenteren.
  • Parkeerruimte voorzien : het doet ons plezier als je vooraf bekijkt waar we de vrachtwagen kunnen parkeren. Op drukke plaatsen is het vaak noodzakelijk om een parkeerverbod aan te vragen bij de politie of de stadsdiensten. Dit is zeker altijd nodig als er een externe meubellift wordt gebruikt.
  • Bekijk samen met onze mensen of de geleverde meubelen qua kleur en afwerking overeenstemmen met hetgeen je hebt besteld. Check of er niets ontbreekt of beschadigd is.
  • Je helpt ons als je vooraf een schets maakt van hoe we de meubelen moeten plaatsten.

Ik woon op een verdiep.

Om de levering vlot te laten verlopen is het belangrijk om alles goed na te meten (deur- en raamopeningen, trapgang, afmetingen huislift, enz.). Als de doorgang niet 100% zeker is, dan gebruiken wij een externe meubellift. Dit brengt weliswaar een extra kost met zich mee, maar zo zijn we zeker dat je nieuwe meubelen niet beschadigd binnen raken tijdens de levering. 

Worden mijn meubelen gemonteerd?

Als jij opteert voor een full service levering, dan worden alle aangekochte meubelen ter plaatse gemonteerd. Wij nemen alle verpakkingsmaterialen terug mee. Bij een drempellevering (zonder montage) worden de meubelen afgezet op het gelijkvloers, maar niet uitgepakt, noch gemonteerd.

Tarieven beschikbaar in onze toonzaal.

Ik was er niet toen Woonboulevard kwam leveren. Wat nu?

Als je er niet bent op de afgesproken dag of het afgesproken uur vragen wij je om contact met ons op te nemen voor het inplannen van een nieuwe afspraak. Het spreekt voor zich dat er extra kosten (forfait van 175 euro, extra vergoeding van liftkosten, extra kost parkeerverbod,…) zullen aangerekend worden als wij ons een tweede keer moeten verplaatsen.